MemoriamLaatste nieuws

In memoriam Colinda Baas Oortgiesen

Dinsdag 22 augustus bereikte ons het droevige nieuws dat Colinda ons heeft moeten verlaten. Na een oneerlijke strijd tegen haar ziekte, heeft ze haar rust gevonden. We zullen haar altijd blijven herinneren als een van de gezichten van sv Ouderkerk en één van de steunpilaren van de club. Een voorbeeld voor velen.

Persoonlijk leerde ik Colinda kennen toen ik, met Michael Sandifort, de organisatie van het Persijntoernooi op me nam. Na met veel moeite een bar en keukenteam samengesteld te hebben tijdens ons 1e jaar, kregen we in de voorbereiding op de volgende editie een mail van Colinda en Annelies. De strekking: “Wij regelen het wel”. En daarmee vat ik samen hoe ik Colinda zag binnen de vereniging. Iemand waar je van op aan kan. Iemand die, als ze hulp aanbood, het voor de volle 100% oppakte.

Haar passie voor de vereniging kwam goed naar voren bij de actie met de voetbalplaatjes. Samen met diverse andere vrijwilligers stak ze uren tijd in dit project, met dat ene doel een fantastisch album neerzetten voor de vereniging.

Zo willen wij haar herinneren. Als iemand met hart voor de club en iemand waar je van op aan kon. Daarnaast was het een vrouw met scherpe humor en ze had altijd haar woordje klaar.

We gaan haar missen, maar zullen je altijd om ons heen hebben! We wensen Herman, Tim en Lotte veel sterkte met het verlies.

Rust zacht Colinda.

Namens het bestuur,

Jeroen Wirz

Tim, de zoon van Colinda doet mee aan de TCS Amsterdam Marathon van 2023. Zijn doel reikt verder dan de eindstreep, want met elke stap die hij zet, zamelt hij geld in voor het KWF, waarmee hij een bijdrage zal leveren aan de grenzeloze strijd tegen kanker. Heeft u Tim nog niet gesponsord? Dan kan dat alsnog. Doneren doet u hier: https://acties.kwf.nl/fundraisers/timbaas/amsterdam2023