Zonder scheidsrechter geen voetbal!

In Nederland zijn ca. 28.000 scheidsrechters actief bij de amateurverengingen en in het betaald voetbal. Dat klinkt veel, maar helaas loopt dat aantal snel terug, zo ook bij SV Ouderkerk.

Nu was het aantal scheidsen binnen sv Ouderkerk al redelijk beperkt, na een slecht corona-voetbaljaar is dat helaas alleen maar slechter geworden. De afgelopen weekenden hebben we helaas de nodige (jeugd)teams moeten teleurstellen, door blessures, gestopt, vakantie, weekendje weg … etc en is de spoeling erg dun. En dat is jammer omdat het ten koste gaat van het spelplezier, daarom hebben we een reglement opgesteld en zijn we naarstig op zoek naar nieuwe scheidsrechters.

Meer details zijn hier te vinden. Dus meld u vooral aan! We hebben u hard nodig.