START ZONDAG 1 en 2 plus O23

Beste leden, supporters, sponsors & ambassadeurs van s.v. Ouderkerk,

Dit is een correctie op het bericht van vanmiddag.

Aanstaande zondag spelen s.v. Ouderkerk 1 en 2 in tegenstelling tot eerder gemeld beide niet thuis maar uit!!!

Het betreft de opmaat richting de hervatting van de competitie een week later. Het eerste oefent uit om 14.00 uur tegen Kampong in Utrecht.

Het tweede oefent uit om 14.30 uur tegen v.v. Sloterdijk te Amsterdam Sloterdijk.

En of het nog niet genoeg is oefent s.v. Ouderkerk Onder 23 komende dinsdagavond 15 februari om 20.00 uur uit in Badhoevedorp tegen Pancratius.

De recente oefenpotjes tegen het Diemen van Bas van Bergen waren veelbelovend en met goed sportief resultaat.

Natuurlijk zijn we allemaal benieuwd of deze positieve flow door de blauwwitte brigades van trainers Guido Licastro (1) en Rene Velker (2), leiders Nico van Beusekom (1) en Eddy Baars (2) en verzorger Michel de Bruin wordt voortgezet. Iedereen is dan ook van harte welkom bij deze wedstrijden om dit zelf te komen zien. Natuurlijk vanzelfsprekend met in acht name van de van kracht zijnde Corona-protocollen.

Tot ziens op zondag bij de wedstrijden van Zondag 1 en 2 in Utrecht en Sloterdijk of dinsdagavond bij de wedstrijd O23 in Badhoevedorp!!!