Lid worden

Wil je lid worden van SvOuderkerk? Maak dan gebruik van het formulier op deze pagina. Vul het formulier volledig in. We gaan vervolgens met de wedstrijdsecretaris kijken in welk team er plaats voor je is. Je ontvangt daarover bericht via email of je wordt gebeld.
Je kan lid worden vanaf 5 jaar.

De allerjongste voetballertjes van SVO

Is je kind 5 of 6 jaar oud en helemaal gek van voetbal? Laat hem of haar dan lekker meevoetballen met de Vosjes. Dat zijn de allerjongste voetballertjes van SVO. In alles staat dan ook logischerwijs plezier in het spel centraal. Op speelse wijze worden de Vosjes klaargestoomd voor de F-jes. Zo wordt er tijdens de trainingen geoefend op baltechniek. Tijdens de gezellige toernooitjes op de zaterdagochtend bij SVO leren de Vosjes samen te spelen.

De trainingen vinden plaats op woensdagmiddag van 15.30 – 16.30 op het kunstgrasveld en in de winter in de Bindelwijk. Het seizoen begint rond eind augustus en loopt tot ongeveer eind mei. Het exacte begin en het eind van het seizoen is in berichtgevingen van de club op de website te vinden. Je kunt direct naar de training te komen en je te melden bij een trainer. Na de proefperiode van 5x kan je het aanmeldformulier invullen en dan kom je ook op de correspondentielijst terecht.
De toernooitjes op zaterdag beginnen om 9 uur. De Vosjes spelen dan 3 wedstrijdjes van 20 minuten. Deelname aan de toernooitjes is niet verplicht. Wie mee wil doen, meldt zich uiterlijk 8.45 aan de Vosjestafel in de kantine van SVO.

Leuk om te weten

Hoogtepunt voor veel Vosjes is het traditionele Vosjesweekend. Alle Vosjes en eerstejaars F’jes zijn dan van harte welkom op het terrein van SVO voor een weekend vol voetbal, spelletjes, feest en gezelligheid. De kinderen mogen dan zelfs logeren in het clubgebouw van SVO. Het Vosjesweekend – dat voor de ouders net zo gezellig is – vindt altijd plaats aan het einde van het seizoen.
Tijdens de toernooitjes spelen de Vosjes tegen elkaar in de shirts van de populairste clubs, zoals Ajax, Barcelona en Manchester United.
Na ieder toernooi op zaterdag worden de Vosjes getrakteerd op limonade en volgt er een medaille-uitreiking voor het Vosje van de Week. Iedere week wordt zo een ander trots Vosje beloond voor zijn inzet.
Benieuwd hoe de Vosjes aan hun naam komen? Die danken ze aan hun sponsor: Vos Makelaardij uit Ouderkerk aan de Amstel.
Veel van de ouders zijn actief betrokken bij de Vosjes. Bijvoorbeeld als teamleider, lid van het Vosjesteam of als trouwe supporter tijdens training of toernooi.

Belangrijk om te weten

Wil je na dit gelezen te hebben meer informatie, stuur dan een mail naar vosjes@svouderkerk.nl.

Geboorte datum (dd-mm-yyyy)

GeslachtMV

Ik verklaar akkoord te gaan met automatische afschrijving van de verschuldigde contributie. De incasso verloopt via ClubCollect. Aan het begin van het seizoen krijg je een incassoverzoek. Daarmee kan de keus worden gemaakt tussen afschrijven in één keer of in twee delen. Bij afschrijven in twee delen komt er €2 aan kosten bij.

meldt zich aan als lid van SvOuderkerk, afdeling:VoetbalZaterdagZondagVeteranenFutsalWalking FootballTrainend lidNiet-spelend lidMedewerker

Heb je eerder gevoetbald bij een vereniging? Zo ja:

Ik verklaar akkoord te gaan met het SvOuderkerk privacy statement.
    (Privacy statement).