Blessure behandeling

Blessure spreekuur

Voor het seizoen 2020-2021 wordt de samenwerking met de fysiotherapie praktijk ‘Jan Spits’ gecontinueerd, beide partijen zijn zeer tevreden over de samenwerking.

De in Ouderkerk aan de Amstel gevestigde praktijk staat onder de expertise van Jan Spits.

Spelers die geblesseerd raken tijdens een wedstrijd in het weekend kunnen op maandagavond tussen 17.00 en 19:00 uur in de praktijk op de Gijsbrecht van Aemstelstraat 1 terecht en hun blessure laten onderzoeken door een aanwezige fysiotherapeut/manueel therapeut. Aan dit onderzoek zijn geen kosten verbonden. Mocht je toch behandeld moeten worden dan komen de kosten van een eventuele behandeling voor rekening van de zorgverzekeraar indien een aanvullende verzekering voor vergoeding fysiotherapie aanwezig is. Indien geen aanvullende verzekering is afgesloten komen de kosten voor eigen rekening van de speler.

Loop je een blessure op?

Meldt dit dan eerst bij je eigen trainer en/of teambegeleider en  bel vervolgens de praktijk Jan Spits (tel: 020-4724406), om een afspraak voor het blessure spreekuur in te plannen. Spreek in het weekend het antwoordapparaat in en meldt dat je van de sv Ouderkerk bent en komt op het blessure spreekuur op maandagavond. Spreek je naam èn je telefoonnummer duidelijk in.

Door de samenwerking tussen sv Ouderkerk en bovengenoemde praktijk kunt u op korte termijn terecht voor onderzoek en zo nodig advies en/of behandeling. Voor spelers van de selectie-elftallen, die een blessure hebben waardoor ze niet kunnen trainen of een wedstrijd spelen, is het verplicht om zich te melden bij trainer/teambegeleider zodat deze verwezen kunnen worden naar het blessure spreekuur.

Bij deze de vraag aan alle trainers en teambegeleiders, om spelers in geval van blessures door te verwijzen naar het blessure spreekuur.

Voor medische vragen: info@spitsfysio.nl

Tips en downloads