SCHOOLVOETBAL TOERNOOI 2023

Op 10 mei is het KNVB schoolvoetbaltoernooi bij SV Ouderkerk.

De start van het toernooi is om 13.00 uur en om 12.00 gaat het complex open.  Het aantal inschrijvingen is dit jaar ver boven verwachting, maar liefst 42 teams uit Ouderkerk en Duivendrecht hebben zich ingeschreven. We verwachten om 17.30 uur weer klaar te zijn.

Elk jaar wordt het KNVB Schoolvoetbal toernooi georganiseerd voor meiden en jongens in het basisonderwijs. Groep 5, 6, 7 en 8. Dit jaar voor de 2e keer op SV-Ouderkerk. Voor dit Schoolvoetbaltoernooi gelden speciale KVNB-Schoolvoetbaltoernooi regels. Zie www.kvnb.nl

Door het groot aantal deelnemende teams zoeken we nog vrijwilligers om van deze dag een groot succes te maken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het wedstrijd secretariaat, scheidsrechters en kantinedienst.

Aanmelden als vrijwilliger voor woensdagmiddag kan door een mail met je naam te sturen naar Mats Swart (Matsswart107@gmail.com)