steun Sv Ouderkerk zondag 1

Beste leden,

Ik wil graag jullie aandacht vragen voor een belangrijke wedstrijd die zondag gespeeld wordt. Het eerste elftal van sv Ouderkerk neemt het thuis op tegen F.C. Aalsmeer, en bij winst maken zij kans op het spelen van nacompetitie. Dit is een cruciaal moment voor sv Ouderkerk en het eerste elftal kan alle steun gebruiken die ze kunnen krijgen. Als supporters kunnen we het verschil maken en de spelers de energie geven die ze nodig hebben.

Kom daarom aanstaande zondag naar het sportpark van sv Ouderkerk aanvang: 14:00 en moedig het eerste elftal aan. Laten we samen zorgen voor een fantastische sfeer en er een onvergetelijke wedstrijd van maken. Laten we dit geweldige team samen naar de overwinning schreeuwen!

Kom op sv Ouderkerk!
Namens de selectie Martien.