Wedstrijdverslagen

Purmerend – Sv Ouderkerk zon2 ( 2-0 ) 3-0

De nummers 1 tot en met 7 hebben een gat van 6 punten geslagen naar de onderste ploegen. Maar wij willen bij de bovenste 6 eindigen en dan moeten we nog een paar punten bij elkaar zien te sprokkelen. Vandaag tegen een naaste concurrent, zou lekker zijn als er punten mee gaan naar Ouderkerk. We hebben goed getraind op dinsdag en donderdag dus we komen fit het veld op en hebben drie fitte wissels. Genoeg ingrediënten om de wedstrijd te winnen. Wim Bouwman geeft de laatste instructies en zoals altijd beginnen we eerst te kijken hoe de tegenstander opbouwt en de Ouderkerkers zoeken naar de juiste plek en looplijnen. Tot twee keer toe komt Mees in een wel hele goede scoringspositie maar treft geen netje. Beetje jammer is dat wel want je weet wat er dan gaat gebeuren, inderdaad is het in de 35ste minuut raak in het verkeerde doel. Was de bal nou over de achterlijn ?

We zullen het nooit weten, wat wel overduidelijk was is de overtreding op Thierry in de 24ste minuut waardoor het wel heel makkelijk was voor de spits. 2-0 Helaas zo vlak voor rust. Na de rust creëren we met een paar omzettingen meer aanvalskracht maar de derde goal van de wedstrijd is ook weer tegen SVO 3-0.

We gaan het zondag a.s. tegen Swift thuis weer opnieuw proberen, ook weer een naaste concurrent.

EdB