De zaterdag 5 morst punten in openingsduel

Afgelopen zaterdag stond dan eindelijk de openingswedstrijd voor de deur! Helaas voor de mannen van -wederom in afwezigheid schitterende- RoG-Beats werd er na een interessant duel aan het kortste eind getrokken: 0-1.

Dat Rogier de enige twee wedstrijden tot nog toe miste vanwege bezoekjes aan Barcelona en Berlijn is extra vreemd te noemen, daar hij zelf de voorbereiding opende met: “Even het oprechte verzoek om de weekendjes weg dit jaar te minimaliseren – we hebben een grote selectie maar als iedereen om de haverklap weg is schiet het niet op”….

Het was ploeteren op het drassige tweede veld, waar Malle Mitta, kleine Neukert en Dicky ‘Frituur’ Bartens hun officiële debuut maakte voor de Zaterdag 5. Ouderkerk had duidelijk de overhand tegen de bezoekers uit Amsterdam-Zuid, maar helaas lukte het maar niet om dit overwicht uit te drukken in een voorsprong. In de tweede helft zorgde een rommelige situatie achterin helaas voor de spreekwoordelijke “deksel op de neus”: 0-1. Ondanks de vele kansen die volgden lukte het de Ouderkerkers niet om de stand gelijk te trekken, dus was de eerste nederlaag een feit.

In de derde helft werd als vanouds wel gewoon weer gewonnen, en schitterden onze jongens in de keuken van de plaatselijke SV. Deze zaterdag een nieuwe kans, wederom in Amsterdam-Zuid, tegen en bij AFC. Duimen maar dat Rogier weer een weekendje weg is..