Ontwikkelingen trainersstaf zondagselectie

Door omstandigheden zijn er enkele ontwikkelingen in de trainersstaf van de zondagselectie.
Hieronder lichten we de huidige stand van zaken graag toe:

Guido Licastro
De technische commissie (TC) is met de hoofdtrainer in gesprek over verlenging van het contract.

Pablo Yarbasan
Door persoonlijke omstandigheden en verandering van baan stopt Pablo per 1 februari 2022.

Danny Wagenhuis
De combinatie van werken, privé en afstand naar Ouderkerk valt Danny zwaar. Alles overwegende heeft hij het besluit genomen om ook per 1 februari te stoppen bij Ouderkerk.

Hoe nu verder?
De TC senioren is bezig met het opstellen van vacatures voor het trainerschap van zondag 2 en assistent-trainer voor zondag 1. De TC heeft een oplossing gevonden voor de ontstane situatie rondom het 2e van de zondag. René Velker (nu al onze keeperstrainer) is bereid gevonden de hoofdtrainer te assisteren en daar zijn we uiteraard zeer content mee.

Zodra er meer nieuws is melden wij dat uiteraard weer.