JeugdLaatste nieuws

Oliebollentoernooi 2023 groot succes!

Alweer voor het tweede opvolgend jaar is er binnen de Jeugdafdeling van SVO het Oliebollentoernooi georganiseerd tijdens de kerstvakantie. Twee dagen lang hebben we kunnen genieten van de voetbal kunsten van onze jeugdspelers van 6 tot 18 jaar. Heerlijk om te zien dat ze met een lach en een rood hoofd achter een bal aan rennen. Prachtig voetbal gezien en soms ook wat voetbal bloopers. Juist deze combinatie maakte beide dagen succesvol en geweldig!

Ook zeker als je ziet dat er van de 176 (!) jeugdspelers die zich hebben ingeschreven, er daarvan 5 zichzelf hebben aangeboden om de organisatie te helpen. De eerste dag hebben deze jeugdspelers wedstrijden begeleid. Iets waar we ook trots op mogen en moeten zijn. Dit zijn namelijk de toekomstige vrijwilligers, en dus goud waard voor de club!

Natuurlijk kan een toernooi niet alleen op de initiatiefnemers draaien, waarvoor dank aan Arthur en Bert! Naast deze twee kanjers, waren Gerard, Martin en Michel ook aanwezig om alles in goed banen te leiden; dank heren!

Dit toernooi is uiteindelijk – in financieel opzicht – mogelijk gemaakt door de CLUB VAN 100. Zij staan voor alle vrijwilligers. Zonder deze support van de CLUB van 100 kon dit toernooi niet worden georganiseerd. Wellicht een idee om van de CLUB van 100 lid te worden, als je dat nog niet bent.

Kortom, een prachtig voorbeeld waarin een aantal vrijwilligers laten zien hoe we de club levendig en actief kunnen houden voor onze eigen jeugd! Mocht je interesse hebben of andere initiatieven willen ontplooien voor onze jeugd, meld je bij de Jeugdcommissie en gaan we samen kijken naar wat er mogelijk is! (jeugdvoorzitter@svouderkerk.nl)

Een gedachte over “Oliebollentoernooi 2023 groot succes!

• Martien Kouwenhoven

Fijn dat het geslaagd is geweest,en zeker voor herhaling
    vatbaar toch ? Een mooi stukje geschreven om namens de Jeugd
    dankbaarheid te tonen.
    En inderdaad wilt u lid van de club v 100 worden (50 euro per jaar)
    er staan invul formulieren onderaan het cl v 100 bord in de kantine,
    of vraag naar een van de commissieleden .
    Alvast bedankt voor uw steun aan Sv Ouderkerk
    Groet Martien