Extra training jeugd

Beste ouder/leider/trainer,

Volgens informatie van het KNVB neemt het aantal jeugdvoetbal-leden af. Dat beeld zien wij helaas ook bij SvOuderkerk.
Vanuit onze commissies worden ideeën geopperd om dit een halt toe te roepen. Het idee is het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om al op jonge leeftijd bij SvOuderkerk te komen en te blijven voetballen.

Er ligt nu een voorstel om het trainingsaanbod voor de jeugd t/m 12 jaar uit te breiden met een extra (3e) training. Dit zal een training zijn die met name gericht is op de motoriek, de explosiviteit en de looptechniek van het kind. Het gaat dus minder over de technische en tactische aspecten van het voetbal.

Wij onderzoeken de behoefte hiervoor en verzoeken je onderstaande vragen te beantwoorden:

Een gedachte over “Extra training jeugd

• Waarom word er in dit bericht /enquête niet verteld dat deze training niet gratis is en dat de jc en huidige jeugdtrainerstaf daarom negatief geadviseerd hebben over deze verkapte voetbalschool?

Reacties zijn gesloten.