JeugdLaatste nieuws

Oranjefestival met meer dan 110 deelnemers groot succes

Het Oranjefestival bij sv Ouderkerk op 3 mei was een groot succes. Meer dan 110 deelnemers in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar genoten van de verschillende activiteiten.

In de ochtend werden allerlei spelvormen aangeboden volgens De Goalmaster KNVB. In de middag werd de groep gesplitst: de jongste groep ging verschillende spelletjes doen en voor de oudste groep waren er trainingen gericht op motoriek en explosiviteit, en looptechnieken. Tussendoor was er voor de deelnemers koek, snoep, bolletjes en krentenbollen, fruit, water en limonade gesponsord door Jumbo Johan van der Neut.

SV Ouderkerk kijkt terug op een geslaagd voetbalfeest, georganiseerd in samenwerking met de KNVB, en wil vooral alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet voor deze onvergetelijke dag.