Club van 100

Het seizoen zit er weer bijna op, helaas is er door corona weinig gebeurd binnen de vereniging. Ook de Club van 100 heeft weinig tot niets kunnen doen, zodat we ook niks hebben uitgegeven, zowel voor materialen of andere noodzakelijkheden.

Gelukkig hebben veruit de meeste leden van de Club van 100 hun bijdrage inmiddels voldaan, jammer genoeg zijn er nog een aantal mensen waarvan wij nog niks hebben ontvangen en wij verzoeken u vriendelijk om dit alsnog te doen.

De grasvelden 2 en 3 waren door de slechte staat van de drainage regelmatig afgelast, de gemeente gaat samen met de aannemer dit herstellen zodat volgend seizoen er weer alles picobello bijligt. Voor de Club van 100 is dit een mooie kans om de velden te voorzien van dug-outs.

De commissie van de Club van 100 hoopt ieder van jullie volgend seizoen weer te begroeten en we spreken de wens uit dat er binnenkort weer wedstrijden bij sv Ouderkerk gespeeld kunnen worden.

Club van 100

Een gedachte over “Club van 100

• M. Kouwenhoven

Heel mooi om dug-out,s te plaatsen op veld 2 en 3.
    dan kunnen onze artiesten lekker droog zitten tijdens de regen buien
    in het najaar.Voor degene die nog betalen moeten
    Het rekeningnr:NL45INGB0006640024 t.n.v.Sv.Ouderkerk club v 100

Beantwoorden