JeugdLaatste nieuws

Ziva Henry gaat Feyenoord VR1 versterken!

Zeker de oudere meiden en de vrouwen bij sv Ouderkerk kennen Ziva Henry nog wel. En de trainers Tim Beaumont, Ron Ploeger en Rob Schwegler ook. Zij hebben met haar in een team gezeten en zagen toen al haar capaciteiten en groeipotentie. Ziva heeft zelf het heft in handen genomen en heeft haar carrière doorgezet bij sc Buitenveldert na haar jeugd bij sv Ouderkerk. In 2021 is zij naar Ajax gegaan, het belofteteam.

Ziva speelde al bij Oranje Vrouwen O20 afgelopen jaar, tijdens het WK in Costa Rica. Het is goed om te zien hoe meiden groeien vanuit sv Ouderkerk naar het hoogst haalbare. Ze krijgen de mogelijkheid om zelf te groeien en de doelen te behalen die zíj willen. Onder begeleiding van de jeugdtrainers is Ziva snel gegroeid en wilde ze meer en kon ze ook meer.

Lees hieronder het gehele nieuws artikel:

Wij wensen vanuit sv Ouderkerk Jeugdcommissie Ziva heel veel succes toe en een doelpuntrijke carrière bij haar nieuwe club Feyenoord!

Ben jij ook een sportieve dame en hou je van voetbal of wil je het een keer proberen? Dan kan dat zeker! Je bent van harte welkom bij sv Ouderkerk. Via de mail kun je een proeftraining aanvragen en daarna kun je via onze website je inschrijven. Het seizoen 2022-2023 nadert het einde, dus schrijf je nu in voor het volgend voetbalseizoen. We zien je graag op onze velden in Ouderkerk aan de Amstel!

Train je mee? meiden@svouderkerk.com

Met sportieve groeten,