Bericht van de Technische Jeugd Commissie

Mauro Turkenburg (Onderbouw) en Mitchel Huijmans (Bovenbouw) hebben binnen onze vereniging een spilfunctie als het gaat om de (door)ontwikkeling en uitvoering van het jeugdvoetbalbeleid als ‘Technsich Jeugd Coördinator (TJC)’. Dat kunnen ze uiteraard niet zonder de steun van praktijkbegeleiders binnen de Onderbouw met Gerard Sieverding en Luke Saan, en sinds kort voor de Bovenbouw met George Visser. We zijn dank ook zeer blij en enthousiast dat we deze kern van technische kennis zo hebben kunnen vastleggen.  Met een mooie combinatie van zeer ervaren  praktijkbegeleiders en de van energie bruisende Technische Jeugd Coördinatoren zijn we een mooi team aan het formeren!

Daarnaast zijn we bezig om per leeftijdscategorie (O19-O16, O15-O13, O12-O11 en O10-O8) een hoofdtrainer aan te stellen. De hoofdtrainer heeft als taak de teams in zijn/haar leeftijdscategorie op technisch gebied aan te sturen en te ondersteunen. De gesprekken met de 4 hoofdtrainers zijn nagenoeg afgerond en zullen dan ook spoedig bekend worden gemaakt.

Naast de organisatorische aanpassingen en de werving daarvoor, zitten we uiteraard niet stil en zijn we nu vol met volgend seizoen bezig. Dat betekent; Het indelen van teams,  selecteren van spelers en het aanstellen van trainers. Mauro en Mitchel zullen binnenkort jullie hierover verder informeren!

Bericht van de Jeugd Commissie

Om van bovengenoemde ontwikkelingen, op een meer gestructureerde manier invulling aan te geven, zijn we de organisatie rondom de technische jeugd commissie stap-voor-stap aan het veranderen. Aan deze verandering is gekoppeld, dat we daar enthousiaste en gemotiveerde mensen een rol in willen geven om deze leuke en interessante taak op zich te nemen en de Technische Jeugd Commissie verder uit te bouwen. De afgelopen periode hebben we daar veel energie in gestopt en verdere invulling aan gegeven.

Daarnaast zijn we nog op zoek  naar enthousiastelingen, die inhoud gaan geven aan het Technische Beleid voor de Onderbouw en Bovenbouw.  Deze mooie uitdaging, ga je je bezig houden met het technisch beleid van sv Ouderkerk op te stellen en te bewaken. Daarbij worden de TJC’s, de Praktijk Begeleiders en de Hoofdtrainers door je ondersteund en gefaciliteerd in hun rollen.

Mocht bovenstaande je interesse hebben gewekt, neem dan contact op met Ronald van Tetterode, door middel van een mail te sturen naar: jeugdvoorzitter@svouderkerk.nl.

Ben jij de persoon die we zoeken? Sv Ouderkerk daagt je uit om er een mooi voetbal seizoen van te maken voor jezelf en voor onze jeugd!