BestuursmededelingenLaatste nieuws

Inning Contributie van start.

Vandaag – 25 september – zullen de betaalverzoeken voor de contributie worden verzonden.
Na jaren van geen contributieverhoging, is dit jaar een verhoging van 5% toegepast. Hiertoe is in de Algemene Ledenvergadering van juni besloten. svOuderkerk behoort ondanks de verhoging nog steeds tot de verenigingen met de laagste contributies in de regio.
Ook dit jaar wordt de contributie voor svOuderkerk geïnd via ClubCollect.
Je kan zelf kiezen of je in 2 termijnen wil betalen of ineens. De periode tussen de termijnen is 60 dagen. Let op: Je moet de keus voor betalen in 2 termijnen opnieuw aangeven. Ook als je al in het verleden deze keus hebt gemaakt. Maak je geen keuze, dan wordt het bedrag ineens geïncasseerd.
Mochten er leden zijn voor wie het onmogelijk is geworden de lasten van de contributie te dragen, dan kunnen zij contact opnemen met de ledenadministratie via een bericht in ClubCollect. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat een kind dat bij svOuderkerk wil voetballen, ook bij svOuderkerk kan voetballen.

penningmeester svOuderkerk
Kees Bosman