Steun de zondag 1 in de nacompetitie

Komende zondag, op 4 juni 2023, staat er een belangrijke wedstrijd op het programma voor sv Ouderkerk 1. Ze zullen deelnemen aan de nacompetitie met als doel promotie naar de 2e klasse te behalen. Onder leiding van trainer Hans Verhoogt zullen ze alles op alles zetten om de wedstrijd te winnen en zo een stap dichter bij hun promotiedoel te komen.

Maar dit is slechts het begin, want als sv Ouderkerk 1 erin slaagt om de eerste wedstrijd te winnen, wacht hen een tweede speelronde op 11 juni 2023. En als het geluk hen gunstig gezind is en ze ook die wedstrijd winnen, volgt er zelfs een finale op 18 juni 2023. Het zijn momenten die van groot belang zijn en waarbij elke speler tot het uiterste zal gaan om de overwinning veilig te stellen.

In geval van een gelijke stand tijdens deze cruciale wedstrijden, worden er verlengingen van 2 x 15 minuten gespeeld, en als dat nog niet tot een beslissing leidt, zal een zenuwslopende strafschoppenserie de uitkomst bepalen. Het is een periode vol spanning.

Als sv Ouderkerk uiteindelijk de nacompetitie met succes weet af te sluiten en als winnaar uit de bus komt, zal de langverwachte promotie naar de 2e klasse een feit zijn. Het zou een historisch moment zijn voor de club en een beloning voor het harde werk en de toewijding van het hele team.

De eerste wedstrijd van sv Ouderkerk vindt komende zondag plaats thuis tegen V.V.Z.A uit Amersfoort aanvang 14:00 uur.

Via deze weg roepen we iedereen op om sv Ouderkerk te supporten. Dus komt allen!

Laten we samen achter sv Ouderkerk staan en hen naar de overwinning juichen. We geloven in sv Ouderkerk 1 en laten we hen laten zien dat we er zijn, klaar om hen te ondersteunen op hun reis naar promotie naar de 2e klasse.

Martien