Hans Verhoogt verlengt zijn contract

Wij zijn erg blij te melden dat Hans Verhoogt zijn contract met nog een seizoen gaat verlengen. Afgelopen seizoen kwam Hans na een afwezigheid van jaren weer bij sv Ouderkerk terug op het oude vertrouwde nest. De ontwikkeling van spelers en teamprestaties zijn positief. De Zondag1 presteert zelfs boven verwachting en strijd voor de tweede plek in de competitie met uitzicht op een periode titel. Dit zou tevens een mooie afsluiting zijn van het selectievoetbal op zondag. Want zoals al eerder bekend gemaakt, verhuist het selectievoetbal van sv Ouderkerk met ingang van het volgende seizoen naar de zaterdag en we zijn ervan overtuigd dat Hans de man is om dit tot een succes te maken. Wij wensen Hans en zijn staf een succesvolle tweede competitie helft en een goede voorbereiding naar de zaterdag afdeling.

De technische commissie