In Memoriam Bert Verheul

Ons bereikte het droevige bericht dat Bert Verheul op maandag 2 januari 2023 is overleden. Bert heeft vroeger bij NEA in de selectie gevoetbald en was zijn hele leven lid van onze vereniging. Na zijn voetbalcarrière is Bert samen met Piet Leurs, jeugdleider geweest van de A1.

Bij sv Ouderkerk, was hij trouwe supporter van zijn kleinzoons Jacob en Lucas en stond hij regelmatig langs de lijn om te kijken naar hun verrichtingen. Tevens was Bert maandelijks aanwezig op de klaverjasavond.

Bert is 81 jaar geworden en wij wensen de familie veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

Het bestuur

De afscheidsdienst van Bert is op dinsdagmiddag 10 januari 2023 om 13:00 in de Amstelkerk, waarna hij wordt begraven op begraafplaats Karsenhof. Aansluitend is er de mogelijkheid tot condoleren in de Amstelkerk.