De Zaterdag 5 wint dik van Wartburgia en kan voorzichtig omhoog kijken

Afgelopen zaterdag mochten de mannen van, wederom waarnemend, coach Theijsmeijer aantreden tegen het laag geklasseerde Wart uit Amsterdam. Toen de mannen aankwamen was al snel duidelijk dat de 30e verjaardag van Ali ‘de man van glas’ Altena niet in de koude kleren was gaan zitten.

Gelukkig voor Ouderkerk hadden Boy en Rick het vizier als enige wel op scherp.. Samba Boykie swingde als vanouds en kon in de eerste helft een hatrick produceren terwijl Rick aan de andere kant zijn doel schoon hield en zelfs een penalty kon pakken. Ondanks een tegentreffer laat in de eerste helft konden de mannen met een comfortabele 3-1 voorsprong de kleedkamer opzoeken.

In de tweede helft een zelfde spelbeeld, waarin een super zwak Ouderkerk de baas was tegen een nog veel zwakker Wart. Goals van Beuk, Glenn (2x) en Youri (die andermaal aantoonde dat zijn -ontzettend grote- neus voor de goal voor nog altijd aanwezig is) bepaalde de eindstand op 7-2.

Helaas werd ook nu niet door iedereen de eindstreep gehaald. Ali raakte uiteraard geblesseerd en zal eventjes moeten toekijken. De blessure van Coach RoG lijkt echter een serieuze en de olijke krullenbol wordt in 2022 eigenlijk niet meer op het veld verwacht.. Mike moest de strijd ook vroegtijdig staken, zei het om een emmertje te pakken om zijn kots op te ruimen.. 🤢.

Volgende week spelen wij wederom thuis om 12.15, wees welkom!