JeugdLaatste nieuws

KICK-OFF avond: ouders O8 t/m O12

DINSDAG 30 AUGUSTUS 2022

Beste ouders van de jeugd van sv Ouderkerk (Onderbouw),

Op dinsdagavond 30 augustus 2022 bent u allen uitgenodigd bij de aftrap van het nieuwe voetbalseizoen 2022-2023. Op deze avond wordt u bijgepraat over wat organisatorische zaken en ook technische zaken. Wat is de visie van sv Ouderkerk op jeugdvoetbal en hoe zorgen wij samen met u, dat uw kind een mooi nieuw seizoen tegemoet gaat?

PROGRAMMA:
19:45 uur Inloop
20:00 uur Start informatie avond (Liesbeth Nieuwenburg en Mauro Turkenburg)
21:00 uur Einde

Aan het einde van de avond kunnen de leiders van de teams de kledingtas van hun team en intrapballen meenemen, zodat er op 3 september 2022 in sv Ouderkerk tenue gespeeld wordt. Mocht een team nog géén leider hebben, dan is er aan het einde van de avond gelegenheid om dat per team te overleggen en dat iemand zich hiervoor aanmeldt bij Liesbeth. De noodzaak van een leider wordt ook deze avond nogmaals toegelicht.

Graag zien we u op dinsdagavond 30 augustus 2022 in de kantine van SVO. U hoeft zich hiervoor niet aan te melden, wel zien we graag één ieder aanwezig zijn, zodat we een goede start hebben voor de teams en de kinderen.

Met sportieve groet,

Liesbeth Nieuwenburg