JeugdLaatste nieuws

Kerst toernooi: 4 tegen 4

Wat een vervelend nieuws hebben we weer gekregen afgelopen zaterdag. Iedereen heeft er last van. Vorige lockdown heeft sv Ouderkerk ook activiteiten georganiseerd, om zo voor de jeugd de beweging te blijven stimuleren. Vaak komt de jeugd al uit zichzelf en hebben ze geen duw nodig, ze staan er al!

Om aan deze enthousiasme te voldoen en omdat het ook gewoon kan en mag, organiseert de Jeugdcommissie (lees: Gerard Sieverding) een jeugdtoernooi voor de Onderbouw zo vlak voor de Kerst. Heerlijk buiten met z’n allen en zo de Kerstvakantie in.

Woensdag 22 december 2021 wordt dit toernooi bij sv Ouderkerk georganiseerd.
Het schema is als volgt:
🎄 10:00-11:00 uur: Vosjes & O8
🎄 11:00-12:00 uur: O9 en O10
🎄 12:00-13:00 uur: O11-O12

We gaan nu nog regelen dat er wat lekkers aanwezig is voor de Jeugd én de trainers, die zich vrijwillig hebben aangemeld om deze dag te begeleiden.
🔔 Let op: publiek is niet toegestaan! Helaas door de maatregelen zijn wij genoodzaakt deze wel te hanteren.

Je hoeft je voor deze activiteit niet aan te melden. Kom gewoon en neem desnoods vriendjes en vriendinnetjes mee. Dan maken we er een leuke ochtend/middag van voor de jeugd.

Met vriendelijke groeten,
De Jeugdcommissie sv Ouderkerk