Memorabilia uit de bestuurskamer van 30 mei

Bij het inloopspreekuur hebben we uitleg gekregen over speakapp, een hulpmiddel om met bv specifieke groepen, vrijwilligers, scheidsrechters, onderhoudsploeg te kunnen communiceren als er nieuws is.

We denken nu na hoe dat zou passen binnen sv Ouderkerk. Daarna een bezoek van moeders die bezorgt zijn over de voetbal beleving van hun kids en hoe wij als vereniging omgaan met aanstelling van trainers, fijn dat dit kon en leerzaam.

Vanuit de onderhoudsploeg valt te melden dat op 2 juni de LED verlichting vernieuwd is van de lichtmasten. Dat zou beter licht moeten opleveren voor de trainingen en minder overlast voor de flats. Tevens kunnen we melden dat de veldschuur weer is opgeknapt en geschilderd.

Actie werving vrijwilligers in samenwerking met de gemeente zal pas in augustus verder vorm krijgen.

Op 20 juni is de ALV die grotendeels in het teken staat van de begroting en aanpassing statuten. De agenda staat op de site.

Op 27 juni gaan we een avond organiseren waar we diverse thema’s gaan bespreken. Daar zal ook ons voetbalbeleidsplan aan de orde komen. Uitnodigingen worden binnenkort verzonden. Deelnemen? Geef je dan op via info@sandertoussaint.nl.

Aan de KNVB is verzocht om een andere indeling voor de zondag 1 en 2. We spelen nu veel wedstrijden in bv Utrecht/ Amersfoort en veel aantrekkelijker zou Amsterdam/ Haarlem zijn. Afwachten dus.

Juni is de maand ook van zien welke teams er volgend seizoen zijn bij de jeugd en senioren. Hier moeten we een goede balans zien te vinden van de bezetting op zaterdag en zondag, een hele puzzel.

Onze vrijwilligers hebben op het Jan Persijn toernooi al een enorme prestatie geleverd en dat doen ze eigenlijk het hele jaar. Daarom is er de ZAMIBO op 18 juni van 16.00 uur tot 19:00 uur in de kantine met muziekbingo en aantrekkelijke prijzen, eten en drank verzorgen wij. Iedere vrijwilliger is welkom, of je nu leider, scheidsrechter, coach, trainer, commissielid, onderhoudsploeg, bar- of keukenmedewerker bent.

Bestuur sv Ouderkerk