BestuursmededelingenLaatste nieuws

Hoofdtrainer Guido Licastro en sv Ouderkerk gaan uit elkaar

Een maand terug is na samenspraak met TC, spelers en staf,  het contract met Guido Licastro verlengd. Daarna zijn er signalen gekomen vanuit de spelersgroep en vanuit Guido zelf dat de zogenaamde match er niet (meer) is. Na een gesprek op 14 april met Guido gaf hij aan dat zijn persoonlijke inschatting ook anders is geworden. Dit heeft geresulteerd dat gezamenlijk is besloten met wederzijds goedvinden per direct uit elkaar te gaan. Donderdag heeft Guido afscheid genomen van de selectie en dat verdient respect. Wij begrijpen dat dit besluit als een verrassing komt, voor vragen is de TC en het bestuur beschikbaar. Voor de komende periode zijn tijdelijke oplossingen gevonden en geregeld. De TC gaat samen met het bestuur verder om de technische staf voor komend seizoen op te tuigen.

Bestuur sv Ouderkerk