Nieuwsbericht van het bestuur

Beste leden, vrijwilligers, sponsors en betrokkenen van sv Ouderkerk,

Het jaar 2021 was een bijzonder en teleurstellend jaar. De competities lagen voor langere tijd stil en veel (voetbal-) activiteiten konden helaas geen doorgang vinden. Regelmatig was het dan ook erg rustig op ons complex en was er het gemis van het samen zijn en een lekkere pot voetbal bij ons mooie sv Ouderkerk.

Maar ondanks alles overheerste de positiviteit binnen sv Ouderkerk en werd er, binnen de geldende regels, met name voor de jeugd veel georganiseerd met als gevolg groot enthousiasme binnen die leeftijdsgroepen. Helaas waren de regels voor onze senioren vaak nog strikter zodat de bewegingsruimte voor deze groep soms helaas nihil was. Ook onze onderhoudsgroep en kantinecommissie ging gestaag door om ervoor te zorgen, zo gauw het mogelijk was, iedereen weer op ons complex te kunnen ontvangen. Achter de schermen hebben we als bestuur alle zeilen bijgezet om onze vereniging ook financieel op rit te houden en ook dat gaat gelukkig nog goed.

Als sv Ouderkerk mogen we ons rijk prijzen met zoveel leden, vrijwilligers en sponsors die onze vereniging blijven steunen en draaiende houden. Ook in deze coronatijd hebben velen zich weer tomeloos ingezet en stonden klaar voor sv Ouderkerk. Iedereen oprecht heel veel dank daarvoor en we spreken de wens uit dat jullie de vereniging ook komend jaar blijven ondersteunen. op welke manier dan ook!

Normaal gesproken houden we als vereniging ieder jaar een nieuwjaarsreceptie waarin wij onder andere terugblikken, vooruitkijken, een toost uitbrengen en onze leden die al 25 of 50 jaar lid zijn, in het zonnetje zetten. Maar ook om stil te staan bij diegene die al langere tijd ziek zijn en hen te gedenken die van ons zijn heengegaan. Voor sv Ouderkerk een vanzelfsprekend belangrijk moment. Helaas kan ook dat niet doorgaan dit jaar. Wij hopen dat in de loop van 2022 alsnog te kunnen doen met jullie allemaal.

Rest ons iedereen een gezond en sportief 2022 toe te wensen.