Update Corona – wedstrijden KNVB

Inmiddels heeft de KNVB een besluit genomen nu duidelijk is geworden dat trainen na 17:00 voorlopig niet mogelijk blijft, in ieder geval tot 19 december 2021. Hierdoor heeft de KNVB het volgende besloten:

A-categorie

Voor de A-categorie is besloten om vanaf maandag 6 december de competities tot aan de winterstop stil te leggen. Mochten teams toch tussen 05.00 en 17.00 uur kunnen trainen en het hierdoor verantwoord vinden om op vrijwillige basis wedstrijden te spelen, dan kan dit in onderling overleg worden geregeld. Voor sv Ouderkerk geldt ,dat dit alleen kan in overleg met het jeugd dan wel het voetbalbestuur vanwege de beperkte ruimte.

Zowel het jeugd als het voetbalbestuur zal kijken naar mogelijke oplossingen zodat teams die spelen in de A-categorie kunnen trainen in de weekenden, indien er voldoende speelruimte is ivm. de beschikbare velden. Competitie/inhaal wedstrijden gaan voor op trainen. De leider kan zijn aanvraag indienen bij Danny de Wit op voetbal@svouderkerk.com zodat hij de beperkte ruimte eerlijk kan verdelen onder de teams. Aanvragen dienen uiterlijk woensdag te zijn ingediend zodat er tijdig terugkoppeling gegeven kan worden of en wanneer een A-categorie team kan trainen.

B-categorie

In de B-categorie blijft het programma voor 11, 12, 18 en 19 december staan, zodat zij, in elk geval eenmaal per week kunnen sporten.

Meer informatie vindt u terug via de site van de KNVB

2 gedachten over “Update Corona – wedstrijden KNVB