Zondag a.s. Fortius & Bloemendaal te gast in Ouderkerk

Komend weekend is er voor de s.v. Ouderkerk-selectie alle kans op sportief herstel.

De Ouderkerkse bierfeesten met Lederhose en Dirndl, Wein, Weib und Gesang en al het geroei in een rijte op de vloer is immers weer voor een jaar passe. En alle get togethers zullen naar het eruit ziet de komende tijd door Corona aan strikte regels onderhavig zijn.

Dus alle aandacht kan zich richten op sport in de buitenlucht en dan met name voetbal in het bijzonder. Een prima kans voor de Ouderkerk-selectie om aan klantenbinding te gaan doen door de komende tijd klinkend sportief resultaat neer te zetten.

Zondag 2 start komende zondag thuis tegen Bloemendaal. Een inspirerende tegenstander die veel scoort maar ook veel doelpunten tegen krijgt en dat verklaart de 4 plek op de ranglijst. Zondag 2 bewijst qua doelpuntenproductie mee te kunnen in de res. 1e klasse. Met overtuiging en inzet, scherpte in duels, alert verdedigen en gerichte vernuftige aanvallen kan zondag 2 tegen Bloemendaal natuurlijk een vuist maken. En de aansluiting met de middenmoot te realiseren. Iets dat vorige week jammer genoeg werd nagelaten.

Zondag 1 komt na Zondag 2 in actie thuis tegen Joga Fortius. Gezien de ranglijst een wispelturige tegenstander. Mondjesmaat scoren en verdedigend het nodige weg geven. Zondag 1 komt ook lastig tot scoren; naar de doelsaldi kijkend van alle clubs valt het aantal tegendoelpunten mee. Samengevat: twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn.

De Ouderkerkse selectie heeft natuurlijk veel spelers met in de jeugd landelijke divisie-ervaring. Spelers die echt wel een potje kunnen breken. Ook voor Zondag 1 geldt dus dat op basis van overtuiging in eigen kunnen, scherpte in het spel en “er gewoon ’s een paar in knallen” het Ouderkerks publiek de kans op een mooie zondagmiddag te wachten staat.

En… bij winst blijven gewoon wel de bovenste posities van deze competitie binnen bereik!!!

Dus… tot zondag allemaal… en check ff vooraf de SVO-website voor de laatste stand van zaken ivm Covid via https://www.svouderkerk.nl/2021/11/coronoa-update/

Namens de TC,Johan Wassenberg, Bob van Unen & Han van der Zwan