BestuursmededelingenLaatste nieuws

Hans Verhoogt stopt eind seizoen als trainer svOuderkerk

Hans Verhoogt zal na dit seizoen stoppen als trainer bij sv Ouderkerk. Hans is bezig aan zijn tweede periode en heeft besloten meer tijd aan zijn privéleven te besteden. Hans stopt daarom helemaal met het geven van trainingen. Ouderkerk is dus zijn laatste club.
Het bestuur staf en spelers respecteren zijn besluit en vinden het erg jammer dat Hans de club gaat verlaten.
Hans en sv Ouderkerk hebben een zwak voor elkaar. Hans is altijd positief over onze club en wij waren graag met Hans doorgegaan.
Aan het eind van het seizoen zullen we op daarbij passende wijze afscheid nemen, hopelijk onderstreept met nog mooie resultaten in de tweede seizoenshelft.
Wij willen hem nu alvast bedanken voor alles wat hij tot nu toe (en misschien ook op enige wijze in de toekomst?) voor sv Ouderkerk heeft betekend.