BestuursmededelingenLaatste nieuws

Hans Leurs benoemd tot Lid in de Orde van Oranje- Nassau

Hans Leurs onderscheiden.

Woensdag 26 april 2023 om 08.45 uur meldde Hans Leurs zich in de kantine bij Sv Ouderkerk.  Er zou nl een leverancier langskomen om een opname te doen. Toen plots zijn vrouw Annelies de kantine binnen kwam lopen met nette kleding, was Hans totaal verrast en had Hans al snel door wat er aan de hand was.

Hans en Annelies werden om 09.30 uur verwelkomd op het gemeentehuis waar o.a. zijn kinderen en  familie bij aanwezig waren. Na een mooie speech van burgemeester Langenacker kreeg Hans zijn welverdiende speldje opgehangen/uitgereikt.

Na nog een gezellig samenzijn op het gemeentehuis waar ook nog enkele plichtplegingen (lees: foto’s) gedaan moesten worden, ging het gezelschap terug naar de kantine van Sv Ouderkerk.

Daar stond Hans nog een verrassing te wachten. In de kantine waren aanwezig:  overige familie, buren, collega’s, leden van de onderhoudscommissie, vrienden en bestuursleden van de Sv Ouderkerk.

Daar zijn nog een paar mooie toespraken gehouden door Cees de Wit (voorzitter Sv Ouderkerk) en Herman van Luyn (onderhoudscommissie).

In deze toespraken werd nog maar eens benadrukt dat wat Hans allemaal voor de vereniging gedaan heeft en nog steeds doet heel bijzonder is. Een kleine opsomming van toen en nu:

• Organiseren voetbalkampen
  • Organiseren inkoop en verkoop bloembollen
  • Organiseren Paaseieren zoeken
  • Organiseren Sinterklaasfeest
  • Doeltjes klaarzetten voor de zaterdagjeugd
  • Lijnen trekken
  • Al het straatwerk op complex verzorgen
  • Onderhouden van de voetballen
  • Lid van jeugdbestuur en diverse commissies
  • Etc.

Dit is maar een kleine opsomming van ongeveer 50 jaar vrijwilligerswerk voor eerst NEA en nu Sv Ouderkerk. Hans, we zijn je daar ontzettend dankbaar voor en hopen nog lange tijd van jouw diensten gebruik te mogen maken!

Iedere aanwezige kon genieten van een kopje koffie met een petitfour met aansluitend een drankje en een hapje.

Dit alles mede mogelijk gemaakt door Banketbakkerij – Chocolaterie Blommestein!

Bar- en keukendienst werd verzorgd door Gerard van Dijk en Stan de Kuiper, dank!

Tot slot een groot compliment voor Leo Kea die de coördinatie van het hele proces rondom het lintje van Hans op zich heeft genomen.

Van A tot Z was dit tot in de puntjes geregeld, top Leo en veel dank!