De 8 van Amstelveen aflevering 40: “17 tellen houdt hij hem vast

Deze week staat SV Ouderkerk centraal in het lokale voetbalnieuws. In speelronde vijftien van het seizoen heeft de club aangekondigd dat het eerste elftal vanaf komend seizoen verplaatst wordt van de zondag naar de zaterdag. Dit is een belangrijke verandering voor de club en zal ongetwijfeld invloed hebben op de spelers, de staf en de supporters.

Naast deze aankondiging worden er in de uitzending samenvattingen getoond van de wedstrijden JOS/Watergraafsmeer – Amstelveen Heemraad, RODA ’23 – Soest en de topper tussen Abcoude en SV Ouderkerk. Tijdens de uitzending zal Peter de analyse verzorgen en zijn mening geven over de meest recente ontwikkelingen in de lokale voetbalwereld.

Het Amstelveense Sportgala van afgelopen vrijdag wordt ook besproken, waarbij wordt gekeken of er prijzen zijn uitgereikt aan voetbalteams. Ten slotte wordt er stilgestaan bij een opmerkelijk doelpunt bij RODA ’23.