GUIDO LICASTRO HOOFDTRAINER VOLGEND SEIZOEN

Ook volgend seizoen is Guido Licastro hoofdtrainer van de S.V. Ouderkerkselectie. De verlenging van Guido is in lijn met het actuele voetbalbeleidsplan dat sinds 2019 van kracht is en is terug te vinden op website van S.V. Ouderkerk.

“Naast het zelf opleiden van spelers voor de selectie geven we zelf opgeleide trainers ook de kans om de positie van hoofdtrainer in te vullen. Guido doet dit met veel inzet en sportieve ambitie. Hij heeft naast het trainerschap van jeugddivisie teams bij andere clubs inmiddels ook het trainerschap van S.V. Ouderkerk Onder 23, S.V. Ouderkerk Zondag 2 en sinds vorig seizoen S.V. Ouderkerk Zondag 1 in zijn bagage. Daarnaast is Guido qua opleiding gediplomeerd bewegingswetenschapper”.

De Covid-periode heeft zijn wissel getrokken op de selectie; “Een hele lastige periode met competitiestops plus begin dit jaar het onverwacht directe vertrek in het lopende seizoen van sleutelpersonen in de trainersstaf en de nodige spelers in de selectie. Guido heeft ondanks deze turbulente periode leiderschap getoond en zich bewezen als een solide ankerpunt door zijn niet aflatende inzet voor de selectie. Kortom een verdiende verlenging met hopelijk naar de toekomst toe weer eens “gewoon” competitieverloop en mooi sportief succes”, aldus namens S.V. Ouderkerk voorzitter Cees de Wit en secretaris Sander Toussaint op advies van Technische Commissie-leden selectievoetbal en O23 Johan Wassenberg, Bob van Unen en Han van der Zwan.

Namens de hele vereniging, sponsors en leden wensen we Guido veel succes dit seizoen en komend seizoen!