JeugdLaatste nieuws

Laatste week seizoen gaat in voor de Jeugd!

Deze week is het alweer de laatste week dat er nog training wordt gegeven aan de Jeugd van sv Ouderkerk in 2021. Aankomend weekend (18 en 19 december 2021) zijn de laatste wedstrijden van dit jaar en dan gaan we met z’n allen de winterstop in.

Wat een apart najaar seizoen hebben we achter de rug. Sv Ouderkerk heeft er alles aan gedaan om de jeugd te laten voetballen, ondanks alle maatregelen die steeds maar weer wijzigden, kregen we toch de velden vol met jeugd die wilde blijven voetballen en vrijwilligers die dit allemaal hebben gefaciliteerd. Chapeau!

Aangezien de huidige lockdown is verlengd t/m 14 januari 2022, zijn wij ook genoodzaakt om de eerste week van het seizoen (week van 10 januari 2022) in de huidige setting van tijden te moeten handhaven en dit betekent dat trainen na 17:00 uur niet mogelijk is! Dit alles onder voorbehoud. Mochten de regels alsnog aangepast worden, vermeld de Jeugd Commissie dit op de website en passen wij ons weer op aan!

De planning is nu als volgt voor de Vosje & Onderbouw (O8-O12):

• Winterstop (geen wedstrijden en geen trainingen)        van maandag 20-12-2021 t/m zondag 09-01-2022
  • Start van de trainingen en het voorjaars seizoen           vanaf maandag 10-01-2022

Voor de jeugd van de Bovenbouw (O13 t/m O23) is er alleen op de vrijdagen training. Dus vanaf vrijdag 14-01-2022 starten de training weer van 15:30 uur t/m 16:45 uur.

Rest ons vanuit de Jeugd Commissie om jullie allen een hele fijne laatste week toe te wensen en alvast hele fijne feestdagen en een sportief 2022!

Wij zien elkaar in het nieuwe jaar weer op de velden!

Met vriendelijke Kerstgroeten,
Jeugd Commissie sv Ouderkerk