WEEK VAN DE SCHEIDSRECHTER

Ook dit jaar viert sv Ouderkerk de ‘Week van de Scheidsrechter’, een initiatief dat de waardering voor onze scheidsrechters in de schijnwerpers zet. De Week van de Scheidsrechter wordt gevierd van 3 tot en met 11 oktober 2020.

Gedurende deze speciale week streven we ernaar om zoveel mogelijk voetballers en voetballiefhebbers aan te moedigen om onze scheidsrechters te bedanken voor hun onschatbare bijdrage. Zij spelen immers een cruciale rol in het mogelijk maken van wekelijks plezier op het voetbalveld!

Namens sv Ouderkerk willen wij al onze scheidsrechters oprecht bedanken voor hun toewijding en we hopen dat zij in de nabije toekomst met evenveel passie en enthousiasme wedstrijden blijven fluiten.