Ben je trainer of wil je (mogelijk) trainer worden….

Sv Ouderkerk organiseert een trainers sessie met Ajax Coaching Academie op woensdag 27 maart.

Ben jij klaar om je trainingsvaardigheden naar een hoger niveau te tillen? Sluit je aan bij onze bijeenkomst, georganiseerd door de Ajax Coaching Academie en sv Ouderkerk, waar passie voor voetbal en expertise samenkomen! Leer van de beste trainers, deel ervaringen en ontdek nieuwe technieken om je team naar succes en meer plezier te leiden. Mis deze kans niet om jezelf te verbeteren en een verschil te maken in en buiten het veld.

Uiteraard zijn wij als Technische Jeugd Commissie ook al aan het kijken naar volgend seizoen (2024-2025), waar we zeker nog een aantal enthousiaste trainers/trainsters kunnen gebruiken. Dus ben jij een enthousiaste vader/moeder, oom/tante, opa/oma en heb je interesse in een trainers rol bij sv Ouderkerk, is deze bijeenkomst ook zeer geschikt om te kijken of de rol als trainer werkelijk iets voor je is.

Kortom, IEDEREEN is welkom bij deze trainers sessie, gegeven door Ajax Coaching Academie die wereldwijd hoog aangeschreven staat!

Graag zien we je woensdag 27 maart van 17:30 tot 20:15 uur uur bij sv Ouderkerk en maak je klaar voor een inspirerende ervaring!