Nieuwe voorzitter Jeroen Wirz

Met trots heeft het bestuur afgelopen maandag op de ALV bekend gemaakt dat Jeroen Wirz de voorzitter-hamer overneemt van Cees de Wit.

De aanwezigen hebben met meerderheid van stemmen ingestemd met Jeroen zijn benoeming.

Jeroen Wirz (38 jaar), woonachtig in Ouderkerk, is al vele jaren gelukkig samen met Stefanie en vader van Pelle (6 jaar en spelend bij de Vosjes) en Pippa (bijna 4). Al sinds de eerste mogelijkheid voetballend in Ouderkerk:  eerst in de jeugd van OSDO en later bij sv Ouderkerk. Van zijn 17e tot zijn 33e selectie-speler en sindsdien spelend bij een zaterdag-vriendenteam. Daarnaast is hij al vele jaren zaalvoetballer.

Naast het actieve voetbal heeft Jeroen altijd veel gedaan binnen de club (oa jeugdtrainer, wedstrijd-secretaris). Zelfs op een blauwe maandag interim-hoofdtrainer geweest van de zaterdagselectie, samen met Rutger Baas: 1 gespeeld, 1 punt, beiden naar de tribune verwezen. Sinds hun zoontje voetbalt helpt hij op de zaterdagen bij de Vosjes en tevens kennen we Jeroen, samen met Michael Sandifort, als drijvende kracht van het Persijntoernooi.

Kortom een voorzitter met heel veel sv Ouderkerk-bloed.

Jeroen schrijft over zijn nieuwe functie: “Ik heb enorm veel zin in deze uitdaging en hoop voort te borduren op hetgeen mijn voorgangers hebben neergezet. Sv Ouderkerk is een club waar we enorm trots op mogen zijn, maar ook een club waar altijd werk aan de winkel is. We kunnen vertrouwen op vele trouwe vrijwilligers, maar zullen altijd alle hulp goed kunnen gebruiken. Mijn doel is om deze trots door te laten sijpelen door alle aderen binnen de club, zodat iedereen met eenzelfde gevoel van trots over deze club denkt en spreekt.”

Wij heten Jeroen welkom in het Algemeen Bestuur en wensen hem heel veel succes met het voorzitter-schap.

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur

Een gedachte over “Nieuwe voorzitter Jeroen Wirz

• Martien Kouwenhoven

Jeroen ik wens jou veel succes met deze nieuwe job bij SvO,
    Sv Ouderkerk is ook een prima club en dat zal ook minimaal zo moeten blijven,
    En natuurlijk Kees bedankt voor jou tijd die jij voor ons er ingestoken hebt
    met naar mijn idee goede resultaten.

Beantwoorden