Contributie-inning

Deze week gaat de contributie-inning seizoen 2021-2022 van start.
Net als vorig jaar, zal ook dit jaar worden geïnd via ClubCollect. Je krijgt van ClubCollect een betaalverzoek via email en/of sms.
Via dat betaalverzoek kan de keus worden gemaakt tussen afschrijven in één keer of in twee delen. Bij afschrijven in twee delen komt er €2 aan kosten bij. Ook kan je kiezen tussen betalen via Ideal of automatische afschrijving. Kies je voor betaling in twee delen, dan kan dat alleen via automatische afschrijving. Je kan in ClubCollect de datum kiezen waarop de afschrijving plaatsvindt.
Let op: Ook als je vorig jaar, of bij aanmelding, al hebt aangegeven de contributie in twee delen te willen betalen, dan moet je deze keus opnieuw kenbaar maken in ClubCollect.
Mocht je volgende week dinsdag nog geen bericht hebben gehad via email of sms, stuur dan een email naar ledenadministratie@svouderkerk.nl
De hoogte van de contributie is gelijk aan vorig jaar. Je kan de contributiebedragen hier vinden: https://www.svouderkerk.nl/contributie/

penningmeester
Kees Bosman