Heeft u de kijkgaten al gespot?

Beste allen,

Heeft u de ‘kijkgaten’ al gespot bij Veld 4? of Heeft u zich afgevraagd: was het (geld voor het) net op bij sv Ouderkerk? Goed nieuws: afgelopen winter heeft de onderhoudsploeg veel werk verricht op ons complex. Ook bij Veld 4 kunnen toeschouwers tegenwoordig op een veilige afstand de spelers aanmoedigen.

Aan alle toeschouwers het vriendelijke verzoek om voortaan tijdens de wedstrijden, zoveel mogelijk, achter het hek plaats te nemen.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt” (Johan Cruijf)

NB: dit verzoek geldt niet voor het aanmoedigen tijdens de Vosjes-competitie. De weersvoorspelling voor aankomend weekend zien er goed uit: kom onze spelers aanmoedigen op ons mooi onderhouden complex. De kantine-medewerkers verwelkomen u graag.

Denkt u alsjeblieft bij het betreden van het complex aan ons ‘Rookvrije complex’?

Onze dank is groot.

Tot ziens bij sv Ouderkerk!