Bericht Club van 100

Beste leden,

Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor uw voortdurende steun aan onze club in de afgelopen seizoenen. Mede door jullie support, via jullie lidmaatschap en bijdragen aan de Club van 100, kunnen er elk jaar weer mooie zaken worden gerealiseerd.

Het huidige seizoen is inmiddels goed op gang, en daarom zullen binnenkort weer verzoeken voor uw bijdrage worden verzonden. Dit jaar streven we ernaar om deze verzoeken zoveel mogelijk per e-mail te versturen. In gevallen waarin we geen e-mailadressen hebben, zullen we nog steeds gebruikmaken van traditionele post. Het is mogelijk dat we u vragen om ons uw e-mailgegevens te verstrekken als dit nog niet bij ons bekend is.

We zijn verheugd te kunnen mededelen dat ook dit jaar het Oliebollentoernooi mogelijk wordt gemaakt door de Club van 100. Daarnaast plannen we de ledenvergadering voor februari/maart, op een nader te bepalen datum. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via clubvanhonderd@svouderkerk.nl. We staan open voor ideeën en suggesties van onze leden over hoe de Club van 100 een bijdrage kan leveren aan onze club. Uw betrokkenheid wordt zeer gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Club van 100