Redacteur SVO zaterdag selectie

Beste supporters van SV Ouderkerk zaterdag 1,

Onze sociale mediakanalen waren altijd actief, zowel bij uit- en thuiswedstrijden, in bekercompetities als in reguliere competitiewedstrijden, ongeacht de weersomstandigheden. Als fan hoefde je de wedstrijd niet bij te wonen om precies te weten hoe deze verliep, dankzij onze gedetailleerde verslagen. Bovendien konden opvallende spelers nogmaals genieten van hun prestaties, wat hen wellicht extra motivatie gaf om de volgende week nog beter te presteren!

Onze vooraanstaande redacteur, Rob van ’t Veer, heeft na jaren van toewijding aan het einde van het vorige seizoen besloten het stokje door te geven aan zijn opvolger. Helaas heeft tot op heden niemand deze uitdaging aangenomen, en dus ontbreken verslagen over de voorbereiding en de bekercompetitie van ons team.

Ben jij een opkomende sportjournalist, een trouwe supporter, of een clublid met een passie voor schrijven? Voel je de drang om het stokje van Rob over te nemen? In welke vorm dan ook, we nodigen je uit om contact met ons op te nemen. Stuur een e-mail naar voetbal@svouderkerk.nl met vermelding van ‘TC Senioren’ of naar nickybartens@gmail.com. Samen kunnen we bespreken op welke manier jij een waardevolle bijdrage kunt leveren aan onze club.

Namens de selectie Nicky Bartens