Kantplanken langs veld 1

Sv Ouderkerk heeft na overleg met de gemeente besloten om kantplanken te laten aanbrengen bij veld 1. Deze kantplanken voorkomen dat rubberkorrels zich verspreiden buiten het veld, wat bijdraagt aan het behoud van het milieu. Hoewel deze discussie over milieuzorg niet aan de orde was bij de aanleg van het eerste veld, vindt de gemeente dat er rekening mee gehouden moet worden. In lijn met deze visie zal ook veld 4 binnen het komende jaar van kantplanken worden voorzien, waardoor sv Ouderkerk opnieuw een milieubewuste bijdrage levert.

Het plaatsen van kantplanken is slechts één van de vele manieren waarop sv Ouderkerk bijdraagt aan het milieu. Zo wordt er bijvoorbeeld energie bespaard door middel van zonnepanelen en ledverlichting. Door deze inspanningen draagt sv Ouderkerk niet alleen bij aan een gezonde leefomgeving, maar ook aan een duurzame toekomst.

Namens het bestuur

Herman van Luyn