JeugdLaatste nieuws

๐“๐ซ๐š๐ข๐ง(๐ฌ๐ญ)๐ž๐ซ๐ฌ ๐ž๐ง ๐‹๐ž๐ข๐(๐ฌ๐ญ)๐ž๐ซ๐ฌ ๐๐ข๐ฃ๐ž๐ž๐ง๐ค๐จ๐ฆ๐ฌ๐ญ ๐›๐จ๐ฏ๐ž๐ง๐›๐จ๐ฎ๐ฐ

โšฝ Datum: Maandag 19 september 2022, 20:30 uur
โšฝ Teams: JO/MO13 t/m JO/MO19
โšฝ Locatie: Kantine sv Ouderkerk

Beste Train(st)ers en leiders/leid(st)ers van de Bovenbouw,

Allereerst zijn wij bij de Jeugdcommissie (JC) hรฉรฉl blij dat jullie je dit seizoen willen inzetten voor de club en wij met hulp van jullie de spelers en speelsters in de Bovenbouw van sv Ouderkerk weer met veel plezier het veld in kunnen sturen!

โšฝ ๐•Š๐•ฅ๐•’๐•ฃ๐•ฅ ๐•Ÿ๐•š๐•–๐•ฆ๐•จ ๐•ค๐•–๐•š๐•ซ๐• ๐•–๐•Ÿ ๐Ÿš๐Ÿ˜๐Ÿš๐Ÿš-๐Ÿš๐Ÿ˜๐Ÿš๐Ÿ›

Het nieuwe voetbalseizoen is inmiddels begonnen en de eerste wedstrijden zijn al weer gespeeld, met mooie resultaten en eveneens met heel veel plezier!!

Hierbij nodigen wij jullie uit voor de aftrap bijeenkomst op maandag 19 september  2022 om 20:30 in de kantine. Op deze bijeenkomst vertellen wij meer over hoe wij aan het seizoen zijn begonnen, wat er van jullie verwacht wordt, wat jullie van ons kunnen verwachten en nemen wij wat praktische en technische informatie met jullie door.

Wij gaan er vanuit dat iedereen aanwezig kan zijn op maandag 19 september 2022 om zo goed met elkaar als โ€œDe Bovenbouwโ€ aan de slag te gaan. Mocht je verhinderd zijn, laat dit dan tijdig weten door persoonlijk een mail te sturen aan Ronald van Tetterode.

Tot dan!

Met sportieve groeten,