VacaturesJeugdLaatste nieuws

Ⓦⓔ ⓝⓔⓔⓓ ⓨⓞⓤ

𝕋ℝ𝔸𝕀ℕ𝔼ℝ𝕊 𝔾𝔼ℤ𝕆ℂℍ𝕋

Voor het seizoen 2022-2023 is sv Ouderkerk nog op zoek naar versterking van haar trainers gilde in de Bovenbouw. Door onvoorziene omstandigheden hebben wij bij de voetbalclub nog passievolle trainers nodig. Wij zijn dan ook op zoek – op korte termijn – naar trainers voor de volgende teams: MO17-1 (2e klasse), JO19-2 (2e klasse, zondag) en, JO17-2 (3e klasse, zondag) en JO13-2 (3e klasse).

sv Ouderkerk is een voetbalvereniging met een eigen identiteit. De vereniging draait op vele vrijwilligers en vele trouwe leden. Ook de gemoedelijke en positieve sfeer zijn typerend voor onze unieke “dorps club”.

De visie van sv Ouderkerk op de jeugd en jeugdopleiding is dat iedere speler zich met plezier maximaal kan ontwikkelen, één ieder op eigen niveau, zowel prestatief als recreatief in een veilige omgeving. Naast het met plezier beoefenen van de voetbalsport, vindt ook een actief verenigingsleven plaats voor en door de jeugdleden. De prestatieve pijler wordt geïntensiveerd en voor ieder niveau geldt dat de ontwikkeling van de individuele speler centraal blijft staan. Vanuit de visie van sv Ouderkerk, dat over het algemeen betere trainers en trainingen ook de kwaliteit van de voetballers doen verhogen, worden de trainers ondersteund en gefaciliteerd.

Voor de vacante trainersfuncties vragen wij ambitieuze trainers voor het gehele seizoen 2022-2023, die de spelers wilt ontwikkelen en ook zelf wilt doorgroeien. Mocht je nog geen ervaring hebben is dat geen probleem. Sv Ouderkerk kijkt graag samen met jou naar de mogelijkheden inzake cursussen en/of opleidingen. Trainingsdagen zijn in overleg.

Mocht bovenstaande je interesse hebben gewekt, neem dan contact op met Ronald van Tetterode (Jeugdvoorzitter), door middel van een mail te sturen.

Ben jij de persoon die wij zoeken? Sv Ouderkerk daagt je uit om er een mooi voetbalseizoen van te maken, voor jezelf en voor onze jeugd! We komen dan graag in gesprek.

Sportieve groeten,
Ronald van Tetterode