JeugdLaatste nieuws

๐“™๐“ฎ๐“พ๐“ฐ๐“ญ๐“ฝ๐“ป๐“ช๐“ฒ๐“ท๐“ฎ๐“ป๐“ผ ๐“ฐ๐“ฎ๐”ƒ๐“ธ๐“ฌ๐“ฑ๐“ฝ!

๐”ธ๐•๐•ฅ๐•š๐•›๐•• ๐•’๐• ๐•ง๐• ๐•–๐•ฅ๐•“๐•’๐•๐•ฅ๐•ฃ๐•’๐•š๐•Ÿ๐•–๐•ฃ ๐•จ๐•š๐•๐•๐•–๐•Ÿ ๐•ซ๐•š๐•›๐•Ÿ?

Ken of ben jij iemand die hiervoor in aanmerking komt, laat het weten via Ferenc van den Berg (Ferencvaros76@hotmail.com).

Voor aankomend seizoen zijn we nog op zoek naar minimaal drie trainers voor de geweldige jeugd van sv Ouderkerk.

Onderstaande teams hebben nog geen trainer en daarvoor willen wij vanuit de Jeugdcommissie graag een beroep doen op U.

โ€ข MO17-1
โ€ข JO15-3
โ€ข JO13-2

In principe gaat het om 2x in de week en uiteraard mag dit ook samen met iemand waardoor jullie allebei รฉรฉn training voor jullie rekening nemen.ย

๐“™๐“ฎ๐“พ๐“ฐ๐“ญ

We zijn zowel op zoek naar jeugdleden die graag iets bij wil verdienen, want trainen geven is misschien wel leuker dan een krantenwijk of vakken vullen. Dit is je kans om lekker op het veld te staan, kinderen iets te leren en wat geld bij te verdienen! Uiteraard helpen wij jou bij de trainingen, wordt je begeleid door een praktijkbegeleider met hoe je dit het beste kan doen en krijg je tips. Je trainingen worden dan steeds beter.

(๐“™๐“ธ๐“ท๐“ฐ) ๐“ฅ๐“ธ๐“ต๐”€๐“ช๐“ผ๐“ผ๐“ฎ๐“ท๐“ฎ๐“ท

Ken je die ene trainer nog van vroeger, die jou zo een leuke tijd heeft bezorgd op het voetbalveld? Nu is het jouw kans om zelf deze rol te vervullen, hier krijg je echt geen spijt van. Uiteraard helpen wij bij welke trainingen je kan geven, hoe je dit het beste kan doen, etc.

๐™’๐™ž๐™ก ๐™Ÿ๐™š ๐™ข๐™š๐™š๐™ง ๐™ž๐™ฃ๐™›๐™ค๐™ง๐™ข๐™–๐™ฉ๐™ž๐™š?
Neem contact op metย Ferenc van den Berg (Ferencvaros76@hotmail.com).ย

Samen staan we sterk, samen zijn wij Sv. Ouderkerk.

Jeugdcommissie sv Ouderkerk