Functie: Fysiotherapeut / Verzorger

Voor het voetbalseizoen 2022-2023 is sv Ouderkerk op zoek naar 2 fysiotherapeuten/verzorgers voor de selectie teams van sv Ouderkerk uitkomend in de 3e klasse KNVB en 2e klasse reserve op zondag.  met de mogelijkheid om dit als duo functie in te vullen.

Als fysiotherapeut/verzorger maak je onderdeel uit van de medische staf en verricht je o.a. de volgende taken:

• Verzorgen van spelers tijdens de trainingen op dinsdag en/of donderdagavond en op zondag.
  • Het masseren en tapen van spelers
  • Het adviseren van de technische staf op medisch gebied

Sv Ouderkerk zoekt een fysiotherapeut/verzorger die:

• bij voorkeur in het bezit ( of in opleiding) is van het diploma Fysiotherapie of sportmasseur/sportmassage
  • affiniteit heeft met voetbal
  • Enthousiast en flexibel is ingesteld

Het totaal aantal uren voor beide functies bedraagt ± 12 uur per week met de mogelijkheid tot roulatie van trainingsavond.

Wat heeft sv Ouderkerk te bieden:

• Deel uitmaken van een leuke, gezellige ne ambitieuze voetbalclub
  • Passende vergoeding
  • Eigen behandelkamer

Mocht je na het lezen van het bovenstaande geïnteresseerd zijn dan ontvangen wij graag je sollicitatie per mail op info@sandertoussaint.nl.

Zowel ervaren, startende alsmede fysiotherapeuten/verzorgers die stage lopen worden van harte uitgenodigd  om te reageren. Voor informatie kan contact opgenomen worden met Sander Toussaint op 06 – 1098 2890.