Belactie voor Vriendenloterij mooi succes!

De Vriendenloterij is al jarenlang een grote sponsor van svOuderkerk. Als speler in de Vriendenloterij kan je svOuderkerk opgeven als vereniging waarvoor je meespeelt. Van de inleg gaat dan een belangrijk deel (circa 40%) naar onze club.
Belangrijk dus dat zoveel mogelijk spelers in de Vriendenloterij voor svOuderkerk spelen.

Op woensdagavond 21 april heeft een mix van de mannen en vrouwenselectie aangevuld met spelers van zaterdag 3 een belactie gehouden in samenwerking met de Vriendenloterij. Vanwege het succes van deze actie in het verleden was er besloten om het dit jaar weer op te zetten. Om 18:30 verzamelden alle vrijwilligers zich op de club. Na een korte introductie van de Vriendenloterij ging het team aan de slag om zoveel mogelijk leden te bellen. Er werd enthousiast gereageerd door de mensen die gebeld werden en de avond ging meteen goed van start. Na een korte pauze met een hapje en drankje verliep het tweede gedeelte van de avond ook erg goed.

De avond resulteerde in 51 nieuwe leden die via de Vriendenloterij de club sponsoren. Een groot succes dus! De avond werd daarna gezellig afgesloten met een biertje en een bittergarnituur. Nogmaals een grote dankwoord richting alle vrijwilligers en nieuwe deelnemers.

De Sponsorcommissie