Bijzondere dag voor “De Vrije Handel”

Vandaag, 1 april 2022, is het om meerdere redenen een bijzondere dag. Allereerst is Ouderkerk wit gekleurd. Een prachtig winterlandschap.
Maar het belangrijkste is toch wel dat Jeffrey Berndsen zich vanaf vandaag mede-eigenaar van onze zeer gewaardeerde sponsor “De Vrije Handel” mag noemen.
“De Vrije Handel” is al sinds jaar en dag betrokken bij onze vereniging. Voordat Ludo (1992) en Dennis (2017) instapten, nam Irene in 1988 de Vrije Handel over. Nu is het voor haar tijd om het stokje over te dragen aan haar jongste telg en aan de andere kant van de bar plaats te nemen.

Jeffrey – altijd enthousiast in zijn werk in  De Vrije Handel – kennen we ook als niet onverdienstelijke  speler bij  SV Ouderkerk 3 in het zaterdagteam.
Namens de sponsorcommissie willen we zowel Jeffrey, als het hele team van “De Vrije Handel”  feliciteren met deze mooie dag en we wensen hen heel veel succes.
De Sponsorcommissie