Verandering komt er aan – SVO zon-2 – IVV

De tegenstander van vandaag heeft een paar seizoenen geleden een sterke indruk achtergelaten bij de mannen van zon-2, toen met dubbele cijfers verloren. Dat willen we niet nog een keer laten gebeuren dus we gaan volle bak er tegenaan. In de 4de minuut is het raak voor SVO, we komen op voorsprong door een goal van Roemer Bouwman. Te lang geleden dat we beginnen met een voorsprong, lang duurt dat dan helaas niet. Vier minuten na de 1-0 maken de Landsmeerders gelijk.Vandaag is het een beetje onwennig, andere samenstelling en veel afwezige is daarvan de oorzaak. De wil om te winnen is er wel bij Ouderkerk daar twijfel ik geen seconde aan, maar iets te weinig aanvallend vermogen levert weinig doelpunten op. Nog voor de rust vallen er nog twee goals, wel weer verdeeld over beide teams. De goal van SVO kwam tot stand door een prachtige combinatie aanval. Roemer Bouwman scoorde zijn tweede en gaat op jacht naar de hattrick.

In de rust wisselen we twee spelers, meer fitte wissels zijn er deze zondag niet. Besmettingen, blessures, en ander redenen van afwezigheid zijn de oorzaak van de magere aantallen. In de tweede helft beginnen we met een miraculeuze redding van Wouter Kadijk, bizar hoe hij de bal voor de doellijn weg schiet nadat de goalie al gepasseerd was.

Achterstand voorkomen, maar je moet 1 goal meer maken dan de tegenstander om drie punten op te tellen in de stand. Helaas lukt het Ouderkerk niet om de winst te pakken, drie minuten voor het eind van de wedstrijd valt de derde tegengoal, we hebben verloren. We hebben alle tegenstanders een keer gehad, we weten wanneer en tegen welke tegenstander we in deel twee van het seizoen te punten kunnen pakken. We staan wel in de onderste regionen maar daar gaat absoluut verandering in komen. Een aantal wedstrijden hebben we maar nipt verloren of gelijk gespeeld. Dat gaan we veranderen.

EdB

Een gedachte over “Verandering komt er aan – SVO zon-2 – IVV

• Henky Timisela

Ik heb gisteren de 1e helft gezien van zondag 2, change is idd coming. Knap hoor om in een korte tijd goed voetbal te laten zien met veel doelpunten in een helft. Er was passie, strijd duelkracht, combinatie..mooie tiki taki voetbal met doelpunten.. , kortom belooft een spannende tweede seizoenshelft! Iemand zei eens: ,, de wil om te winnen moet groter zijn, dan de angst om te verliezen'”. Dat lieten jullie zien gisteren. Jammer dat het dan even niet lukt. Ga in die spoor verder, dan komen de punten vanzelf wel.., complimenten aan de staf!

Beantwoorden