JeugdLaatste nieuws

Van ouder naar pupillentrainer!

โญ Gefeliciteerd Arjan en Edward!

Begin februari 2022 hebben twee van onze jeugdtrainers (ook ouders) de KNVB opleiding tot Pupillen trainer voltooit en behaald. Een knappe prestatie waar wij als Sv Ouderkerk trots op zijn. Belangrijk onderdeel van de opleiding is “๐“š๐“ฒ๐“ท๐“ญ๐“ฎ๐“ป๐“ฎ๐“ท ๐“ถ๐“ฎ๐“ฝ ๐“น๐“ต๐“ฎ๐”ƒ๐“ฒ๐“ฎ๐“ป ๐“ซ๐“ฎ๐“ฝ๐“ฎ๐“ป ๐“ต๐“ฎ๐“ป๐“ฎ๐“ท ๐“ฟ๐“ธ๐“ฎ๐“ฝ๐“ซ๐“ช๐“ต๐“ต๐“ฎ๐“ท” en laat dat nu exact zijn waar Sv Ouderkerk ook voor wil staan.

Onze spelers/speelsters in de Jeugd O10-1 en de Jeugd O13-1 weten natuurlijk al lang dat Arjan Sapei en Edward Bos toppers zijn en nu is dat ook bij de KNVB bekend. Er schijnt nog een opvolger voor Louis van Gaal te worden gezocht, maar wij hopen nog lang van deze toppers met trainingscapaciteiten te kunnen genieten bij onze mooie Ouderkerkse vereniging.

๐•Ž๐•’๐•ฅ ๐••๐• ๐•–๐•ฅ ๐•–๐•–๐•Ÿ ๐•ก๐•ฆ๐•ก๐•š๐•๐•๐•–๐•Ÿ๐•ฅ๐•ฃ๐•’๐•š๐•Ÿ๐•–๐•ฃ:

De trainer-coach heeft een ontzettend belangrijke rol binnen het voetbal. Hij/zij is niet alleen het rolmodel voor de spelers, maar heeft ook een voorbeeldfunctie richting de vereniging, ouders, arbitrage en de tegenstander. Daarnaast draagt de trainer-coach zorg voor het begeleiden van spelers, het verzorgen van de trainingen en het coachen van de wedstrijden.

โšฝ Ben jij, of bent u, zelf geรฏnteresseerd in het volgen van een pupillentrainer-cursus? Je kan je dan aanmelden bij de technische commissie:

TJC Onderbouw (t/m Jeugd 012): Sascha van der Laak (saschavanderlaak@gmail.com)
TJC Bovenbouw (t/m Jeugd O19): Ron Ploeger (ronploegersvo@gmail.com)

Wij zien jullie inschrijvingen graag tegemoet om zo onze jeugd een goede start te geven in de wereld die voetbal heet!

Met vriendelijke groeten,

De Jeugdcommissie sv Ouderkerk

Een gedachte over “Van ouder naar pupillentrainer!