sv Ouderkerk staat op voor Oekraïne

Zondag 20 maart staat bij sv Ouderkerk in het teken om geld in te zamelen voor de vluchtelingen uit Oekraïne. Een aantal heeft inmiddels onderdak in het oude Rabogebouw. Er is een bbq die door Slagerij Bart Ridder wordt verzorgd en waarvan een groot gedeelte naar het goede doel zal gaan. Ook zal de opbrengst van de Blinde Pool (dank je wel Martien Kouwenhoven) worden gedoneerd.

Tevens is er een loterij waar je verschillende prijzen kan winnen die gesponsord zijn door teams van sv Ouderkerk of sponsoren van de club. De volgende prijzen zijn onder andere te winnen: een Ajax shirt getekend door Sjaak Swart of Jurriën Timber, een getekend Inter Milan shirt door Wesley Sneijder, bonnen van Wieleroutfits, een lunch voor 4 personen bij Ron Blaauw in Ouderkerk, een bon van Heisa en nog veel meer mooie prijzen! Een lootje voor de loterij kost €2,50, maar voor €10 krijg je er 5!

Je kunt eerst gaan kijken naar sv Ouderkerk 2 tegen SDZ om 11.30 uur en nog veel meer teams die thuis spelen. Na de wedstrijd die start om 14.00 uur tussen sv Ouderkerk 1 – Vreeswijk 1 is er ook muziek en een live zanger en aansluitend de bbq! Dus zorg dat je op tijd bent, je aanwezigheid en steun wordt zeer op prijs gesteld!

Mocht je zelf nog een leuke prijs hebben voor de loterij, neem dan contact op met Tessa Ploeger (06-36166033) of Desley Douglas (06-22820672).
LET OP!

Betalen gaat voornamelijk via de pin, de blinde pool helaas nog contant!

Aanvullend bericht: JO10-2 houden hoog voor Oekraïne

Zondag zullen Jurre, Hugo en Dex uit JO10-2 de bal hoog gaan houden voor Oekraïne! U steunt ze toch ook? Ga de uitdaging met ze aan rond 13.45 uur. Per keer dat ze hooghouden bent u ze € 0,10 verschuldigd. U helpt hen toch ook mee een mooi bedrag voor Oekraïne op te halen? Vergeet geen contant geld mee te nemen 😊.